برنامه qt برای ویواز
 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

mahde
ساعت12:25---27 شهريور 1392
روش هک رو بزارید وگرنه نمیشه نصبش کرد
هک که دیگه با یه سرچ یاد میگیری


niazsh
ساعت0:34---20 شهريور 1392
slm goshie man vivaze in barnameha zipan chikar konam
باید از حالت زیپ خارجش کنی


shaabani
ساعت17:09---11 خرداد 1392
سلام خسته نباشیدیه سوال دارم میخواستم ببینم گوشیه ویوازو چجوری میشه هک کرد میشه لطف کنید طریقه هکشو تو سایت بگید یا اگه نرم افزارش هست بزارید تادانلودش کنم ممنون میشم در ضمن یه آموزش مختصردر مورد هک گوشی بزارید باتشکر فراوان.

khatereh
ساعت10:16---8 خرداد 1392
کمک!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من گوشیم ویوازه!
برنامه هارو چجوری نصب کنم؟؟؟؟؟؟؟؟
خواهشا جواب بدین!نه جواب ندین
به منه بدبخت کمک کنید!!!!!!!!


sim sim
ساعت18:15---14 فروردين 1392
سلام من نرم افزار کیوتی رو دانلود کردم ولی گوشیم(ویواز) بازش نمیکنه!!!! چرا؟؟؟

پیمان
ساعت13:58---23 اسفند 1391
با سلام وخسته نباشید خدمت شما عزیزان می خواستم در مورد فایلهایی که برای نصب نیاز به کیوتی دارند و چون گوشی من ویواز هست قادر به این کار نیستم لطفا راهنمایی کنید مثلا فایل گربه سخنگو و....

mahdi
ساعت12:39---13 اسفند 1391
داداش اینا همشون مشکل تاییدیه دارن.
چه وضعشه...... هیچکس نتونسته نصبش کنه ... نرم افزار درست و حسابی بزارید دیگه


sorour
ساعت1:42---13 اسفند 1391
من گوشیم ویوازه باید کدومو دانلود کنم.راهنمایی کنین لطفا

ممنون میشم};-


sorour
ساعت1:40---13 اسفند 1391
من گوشیم ویوازه باید کدومو دانلود کنم.راهنمایی کنین لطفا
ممنون میشم};-};-};-


sorour
ساعت1:40---13 اسفند 1391
من گوشیم ویوازه باید کدومو دانلود کنم.راهنمایی کنین لطفا
ممنون میشم};-};-};-


ali
ساعت9:08---7 اسفند 1391
مردم کس گیر اوردین چرا دانلودشو نزاشتین

ali
ساعت9:05---7 اسفند 1391
چرا دانلودشو نزاشتین

ehsan
ساعت15:11---3 اسفند 1391
عالی بود داداش خیلی وقت بود دنبالش بودم،مرسی

محمد
ساعت13:37---22 بهمن 1391
چرا فایل ها به صورت زيپ مياد تو رو خدا بگيد اين زیپ ها چطور نصب ميشه‏?

amir
ساعت11:09---22 بهمن 1391
man raftam goshimo hak kardam bazam ejra nemishe chi kara konam?

mahsa
ساعت23:35---19 بهمن 1391
برنامه هک گوشی vivaz کجا سایته؟
با تشکر از سایتتون ممنون


hesam
ساعت9:07---22 دی 1391
aslan nasb nemishe koli download kardam alaki....mese baghie avali va dovomi nasb nemishe......

محسن
ساعت13:12---18 دی 1391
سلام

من موقع نصب کردن سه تا فایل،

اولی و دومی رو این ارورو میده:

contact application supplier. certificate eror.

و سومی هم قبل از نصب این سوالو می کنه:

component QT mising. continue anyway?

میشه بگید علت چیه؟

با تشکر

یا حق
پاسخ:گوشیتو هک کن


علیرضا
ساعت12:11---15 دی 1391
با سلام
برنامه رو دانلود کردم ولی در زمان نصب این پیغام رو میده
contanct application supplier. certificate error.
لطفا راهنماییم کنید.


ناصر0241
ساعت19:18---9 دی 1391
سلام و هزار دمتون گرم



ی سوال دارم میشه کمک کنید. من نرم افزار ایران مچ رو دانلود کردم نصب نشد باید چیکار کنم.لطفا راهنمایی کنید مر300
پاسخگوشیخودتونروهک کردید اگه نه این کار روبکنید


RAMESH
ساعت13:12---6 دی 1391
عالی بود.چیزی رو که میخواستم بالاخره توی سایت شما پیداکردمthanks

amin
ساعت17:54---20 مهر 1391
salam man ghushim vezhen 2 vivaze chetori mitunam b simbin3 ya5 tabdilesh konam



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:دانلود برنامه, | | نویسنده : محمدرضانجفی دلیجانی |